Jeronimo Martins

2000px-Jeronimo_Martins_Logo.svg

Jeronimo Martins Polska S.A. właściciela sieci sklepów Biedronka i Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje sp. z o.o. właściciela sieci sklepów z kosmetykami hebe oraz Aptek na Zdrowie możliwy jest tylko dzięki zaangażowaniu kilkudziesięciu tysięcy naszych pracowników. W związku z tym zadaliśmy sobie pytanie – czy organizacja wyznaczająca nowe standardy w handlu i dystrybucji nie powinna wyznaczać standardów także jako pracodawca? Przekonaj się, że warto z nami pracować!

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja to spółka, która dynamicznie się rozwija i otwiera kolejne sklepy z kosmetykami na terenie całej Polski.

Struktura Jeronimo Martins Polska jest znacznie bardziej rozbudowana ze względu na ponad 2500 sklepów Biedronka, które już posiadamy. Towar trafia do sklepów z 14 centrów dystrybucyjnych. Koszalin, Grudziądz, Wyszków, Mszczonów, Sieradz, Kostrzyn, Lubin, Brzeg, Ruda Śląska, Wojnicz, Lubartów, Gdańsk, Kraków i Pruszków – w tych miejscowościach znajdują się nasze centra dystrybucyjne oraz biura regionów. Centrum dystrybucyjne wraz z przyległym do niego biurem regionalnym tworzą tzw. region. Regiony noszą nazwę od miejscowości, w których znajdują się centra dystrybucyjne.

 

Pracownicy biura regionu zapewniają wsparcie biznesu w różnych obszarach np. personalnym, prawnym, IT, technicznym, finansowym. Funkcją centrum dystrybucyjnego jest zapewnienie codziennych dostaw do sklepów Biedronka w ramach regionu.

Biuro główne firmy znajduje się w Warszawie. Zlokalizowane są w nim działy wspierające skuteczne funkcjonowanie organizacji.

W naszej strukturze można także wyróżnić:

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, którego pracownicy wspierają firmę w procesach księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Centrum Przetwarzania Danych w Kostrzynie Wielkopolskim, którego pracownicy są odpowiedzialni za realizację zadań związanych z rozwojem aplikacji i architektury IT oraz wsparciem użytkowników w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach regionalnych.

Sercem firmy jest pion operacyjny – czyli pion sprzedaży. Każde 5-6 sklepów tworzy rejon zarządzany przez Kierownika Rejonu, 5-6 rejonów składa się na okręg zarządzany przez Kierownika Okręgu.

test